Music by SpaceBlaze and YZZY


EPK
Quantcast

Music Player web
Quantcast

you-wrote for you on valentine part1

Saturday, February 10, 2007 |

this is the song i wrote for my love,
well, for the meaning...i will share with you once i get the translator...! ^_^ cheers.

happy valentine!




你(you) music/lyrics : LONE

verse 1

徘徊在街头 望着路过的每一行人
是否有你那熟悉的身影 ?
憔悴的面容正迎着那无情晚风掌刮
有谁能够体会我那沉默的心情


verse 2

独站在月台, 望着深夜静寂都市
那一个你究竟在何方 ?
牵挂的思念正忍受那无情暴雨狂打
有谁能够明白我那孤独的心情


pre-chorus:

虽然我和你还没相遇
但深信我俩会有一个碰杯的晚餐
虽然我和你还没相遇
但我会日日夜夜为你高声歌唱这一首歌


chorus:

就让月华照射进你的眼眶为我传送那平安讯息
就让天上的星星维护在你身旁把你的生命照亮
哼首催眠谣让你能带着熟睡的童颜来个甜梦

就让点点滴滴的雨水响起那优美的音符为你歌颂
就让滴滴答答的钟声在你梦旁为我传颂那点点思念
愿你能听到由轻风吹送耳边的祷声
来个祝福。。。。来个祝福。。。


**i just wrote this, this story about the feeling before meeting you.