Music by SpaceBlaze and YZZY


EPK
Quantcast

Music Player web
Quantcast

永远爱你 (Loving You Always)- Original by Lone

Monday, December 29, 2008 |

I've wrote this back to year 1996 :)
Is a cantonese songs.Was played during with my band (Diamond Sounders).
I love this songs so much,and I will post this songs/video up soon!! Cheers!!

Verse:
曾话过一生一世永不爱你
从不想过我对你会有爱意
但不知不经不觉偷偷爱上你
我很想忘记但始终都不可以


Pre Chorus:
其实我很想说声我爱你
但不知道你心里是否有我?
我希望你会打开心中的锁接受我
想高声欢呼向全世界说


Chorus:
永远爱你,从不后悔
无论牺牲什么我都愿意
永远爱你,一生一世
但愿可共你共渡每一天